hazal kayanin en cok sevdigi yapdigi seyler...............

7 Eylül 2009 Pazartesi



EN SEVDİĞİN DERS:EDEBİYAT

EN SEVDİĞİN HAYVAN:KEDİ

EN SEVDİĞİN HAVA DURUMU:YAĞMURLU HAVALAR

EN SEVDİĞİN RENK:MAVİ VE SİYAH

YILIN EN SEVDİĞİN GÜNÜ:DOĞUM GÜNÜM

EN SEVDİĞİN ŞEHİR:FLORANSA

EN SEVDİĞİN EŞYAN:TELEFONUM

EN SEVDİĞİN GİYSİN:DAR PANTOLONLARIM

EN SEVDİĞİN YİYECEK:ANTEP YEMEKLERİ

EN SEVDİĞİN İÇECEK:KARAMELLİ SICAK ÇİKOLATA

EN SEVDİĞİN REÇEL:VİŞNE REÇELİ

EN SEVDİĞİN ŞARKI:THE DOORS''THE END''

YAĞMURLU BİR GUNDE YAPMAYI EN SEVDİĞİN ŞEY:YAĞMURDA YÜRÜMEK

EN SEVDİĞİN TATİL YERİ:ASOS

EN SEVDİĞİN DİZİ FİLM:BIÇAK SIRTI

0 yorum: